Β. Σίμος: Αύξηση δρομολογίων του Ο.Α.Σ.Α. και νέες γραμμές για την εξυπηρέτηση των Πετρουπολιωτών

Β. Σίμος: Αύξηση δρομολογίων του Ο.Α.Σ.Α. και νέες γραμμές για την εξυπηρέτηση των Πετρουπολιωτών

Ημερίδα με θέμα, «Μαζί σχεδιάζουμε το Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής», με συνδιοργανωτές το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τον Ο.Α.Σ.Α., το Υπερταμείο, το Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο, τον Α.Σ.Δ.Α. και τον Δήμο Αγίων Αναργύρων Καματερού πραγματοποιήθηκε χθες (10/2) στο Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού «Μαρία-Έλενα».

Στην παρέμβασή του ο Δήμαρχος Πετρούπολης, Βαγγέλης Σίμος, ανέφερε πως η πόλη μας είναι τερματική, επισήμανε ότι στις τρεις τελευταίες απογραφές κατέγραψε αύξηση πληθυσμού -με την πλειοψηφία του να εργάζεται εκτός των ορίων της- γεγονότα που σημαίνουν πως οι πάγιες ανάγκες καθημερινής μετακίνησης είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Παρ’ όλα αυτά η συγκοινωνιακή κάλυψή της είναι ελλιπής.

Για να αντιμετωπιστεί η διαπιστωμένη ταλαιπωρία των δημοτών που καθημερινά χρησιμοποιούν λεωφορεία και τρόλεϊ, τόνισε πως, είναι μονόδρομος η αύξηση των δρομολογίων.

Επανέλαβε την ανάγκη να δημιουργηθούν γραμμές που θα συνδέουν απευθείας την Πετρούπολη με την Πανεπιστημιούπολη, την Πολυτεχνειούπολη και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, ώστε να διευκολυνθεί η μετακίνηση των πολλών φοιτητών/φοιτητριών που κατοικούν στην πόλη μας.

Ζήτησε να σχεδιαστεί μία νέα γραμμή που θα συνδέει απευθείας την Πετρούπολη με το μοναδικό νοσοκομείο της Δυτικής Αθήνας, το «Αττικόν».

Επισήμανε την ανάγκη επιτάχυνσης των έργων για τη δημιουργία τερματικού σταθμού της γραμμής 4 του Μετρό στην πόλη μας που θα συμβάλλει καθοριστικά στην εξυπηρέτηση των πολιτών.

Ανέφερε πως ο Δήμος Πετρούπολης εξετάζει τρόπους εκσυγχρονισμού της Δημοτικής Συγκοινωνίας και βελτίωσης του έργου που παρέχει και στο πλαίσιο αυτό θα υπάρξει συνεργασία με συγκοινωνιολόγους του Ο.Α.Σ.Α. για να καταθέσουν τις προτάσεις τους.    

Καταλήγοντας, τόνισε πως είναι απαράδεκτο η Πετρούπολη και γενικά η Δυτική Αθήνα να έχουν τόσο υποβαθμισμένες υπηρεσίες μαζικής μεταφοράς.

Πρόσθεσε πως οι συγκοινωνίες πρέπει να είναι δημόσιο αγαθό με χαμηλό κόστος εισιτηρίου και τόνισε πως είναι υποχρέωση της εκάστοτε κυβέρνησης τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς -που τα χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο εργαζόμενοι, συνταξιούχοι, η νεολαία- να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες ασφαλούς μετακίνησης των πολιτών.