Την Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024 ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι στο Δήμο Περιστερίου.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η θητεία τους ξεκινά από την Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024, μέχρι την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου του 2025.
Οι νέοι Αντιδήμαρχοι είναι:
1. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
– Από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή οποιουδήποτε εγγράφου που αφορά
θέματα Παιδείας και αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς του Τμήματος Παιδείας
Πολιτισμού και Νέας Γενιάς της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας
Γενιάς.
– Από τη Διεύθυνση ΚΕΠ:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων της Διεύθυνσης
Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
– Από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, τον συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν την
αρμοδιότητα της μέριμνας και του ελέγχου της κατάστασης των σχολικών κτιρίων, (καταγραφή
τυχών ζημιών, αξιολόγηση, προγραμματισμό) και της αποκατάστασης αυτών με οποιοδήποτε
τρόπο.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητας του.
2. ΛΥΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
– Από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν τη
Διεύθυνση εκτός από αυτές του Τμήματος Διαχείρισης Πρασίνου και Παιδικών Χαρών.
– Την υπογραφή Αποφάσεων πάσης φύσεως δαπανών (πράξεις ανάθεσης προμηθειών –
υπηρεσιών, εγκρίσεων μελετών και διενέργειας διαγωνισμών – συμφωνητικών) και βεβαιώσεων
παρουσιών και απουσιών, νυχτερινών και υπερωριών του προσωπικού της Διεύθυνσης αυτής
εκτός του Τμήματος Πρασίνου και Παιδικών Χαρών.
– Το σύνολο των ασκούμενων αρμοδιοτήτων των Αυτοτελών Γραφείων Πολιτικής Προστασίας και
Πολιτικής Άμυνας και την υπογραφή αποφάσεων που αφορούν αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
την έγκριση των σχετικών μελετών και την υπογραφή των συμφωνητικών που συνάπτονται στα
πλαίσια των αρμοδιοτήτων των Υπηρεσιών αυτών.
– Την παροχή κατ΄ εξαίρεση έγκρισης οδήγησης υπηρεσιακών αυτοκινήτων του Δήμου Περιστερίου από
αιρετούς του Δήμου και υπαλλήλους, που δεν κατέχουν νομοθετημένη θέση οδηγού, μόνιμους ή με
σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, που έχουν την απαιτούμενη κατά περίπτωση άδεια οδήγησης,
ανεξάρτητα από την κατηγορία, κλάδο ή ειδικότητα στην οποία ανήκουν και εφόσον τούτο δεν
αντίκειται στις οικείες διατάξεις που διέπουν τους οργανισμούς τους Δήμου. Η ανωτέρω έγκριση
παρέχεται σε ειδικές περιπτώσεις και μόνο όταν δεν υπάρχουν, κωλύονται ή δεν επαρκούν οι
διαθέσιμοι υπάλληλοι που κατέχουν τις νομοθετημένες θέσεις.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του.
– Την Προεδρία της Δημοτικής Επιτροπής.
3. ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και ΝΕΟΛΑΙΑΣ
– Από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής Παιδείας και Πολιτισμού και Νέας Γενιάς:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν
δράσεις στον τομέα του πολιτισμού και της νεολαίας και του Γραφείου του Δημοτικού Ωδείου του
Τμήματος Παιδείας Πολιτισμού και Νέας Γενιάς.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητας του.
4. ΜΠΕΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
– Από το καταργούμενο νομικό πρόσωπο ΟΠΑΑΠ:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν τον
τομέα του Αθλητισμού.
– Την ευθύνη για το συντονισμό των εν γένει δράσεων των Αντιδημάρχων που αφορούν θέματα
καθημερινότητας.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Τον ορίζουμε Αναπληρωτή Δημάρχου.
5. ΤΣΙΩΤΑ – ΜΑΡΚΟΥ – ΚΑΤΣΟΥΡΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
– Από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής Παιδείας Πολιτισμού και Νέας Γενιάς:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν τα
τμήματα Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας, Κοινωνικών Παροχών, του Κέντρου Κοινότητας Δήμου
Περιστερίου και του Συμβουλευτικού Κέντρου Δήμου Περιστερίου.
– Από τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής του καταργούμενου νομικού προσώπου ΟΠΑΑΠ:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν τη
Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής εκτός των θεμάτων αθλητισμού.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Το συντονισμό και την εποπτεία της 2ης και 4ης Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς της.
6. ΤΣΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν τη
Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.
– Από τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν
τα Τμήματα Διοίκησης και Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων.
– Από το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού:
– Την υπογραφή των εντύπων αρμοδιότητας του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και της
Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), στο Πληροφοριακό Σύστημα του Υπουργείου
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
– Την εποπτεία και τον προγραμματισμό των δράσεων που αφορούν στη λειτουργία του Ιδιαίτερου
Γραφείου του Δημάρχου και του αυτοτελούς Γραφείου Τύπου και την υπογραφή των σχετικών
εγγράφων.
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν θέματα
ψηφιακής πολιτικής και καινοτομίας.
– Την υπογραφή των βεβαιώσεων αποδοχής, συμφωνητικών παροχής και κάθε άλλης πράξης σχετικής
με την εφαρμογή του Προγράμματος παροχής κοινωφελούς εργασίας του Υπουργείου
Δικαιοσύνης στο Δήμο μας.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Το συντονισμό και την εποπτεία της 1ης και 3ης Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητας του.
7. ΠΟΘΗΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑΣ
– Από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν την
λειτουργία του Τμήματος Μελετών και Εκτέλεσης Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και του
Τμήματος Συντήρησης και Αυτεπιστασίας
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητας του.
8. ΑΕΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΙΛΙΑΣ (ΚΕΦΙ)
– Από τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας, Πολιτισμού και Νέας Γενιάς:
– Την εποπτεία, την ευθύνη το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν τις
αρμοδιότητες των Κέντρων Φιλίας που λειτουργούν στο Δήμο μας.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητας του.
9. ΚΑΛΑΝΤΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ
– Από την Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν το
Τμήμα Διαχείρισης Πρασίνου και Παιδικών Χαρών.
– Το σύνολο των ασκούμενων αρμοδιοτήτων του ανωτέρω Τμήματος περιλαμβανομένων και αυτών
που αφορούν την υπογραφή Αποφάσεων πάσης φύσεως δαπανών (πράξεις ανάθεσης
προμηθειών-υπηρεσιών, έγκρισης σχετικών μελετών και διενέργειας διαγωνισμώνσυμφωνητικών) και βεβαιώσεων παρουσιών και απουσιών, νυχτερινών και υπερωριών του
προσωπικού του ανωτέρω τμήματος.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του.
10. ΑΔΑΜΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
– Από την Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν την
Διεύθυνση.
– Από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών:
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν
το Τμήμα Μελετών και Εκτέλεσης Έργων καθώς και το Τμήμα Συγκοινωνιών Εγκαταστάσεων και
Αδειών Μεταφορών.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του.
11. ΤΣΑΚΑ – ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
– Από την Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
– Την εποπτεία, την ευθύνη, το συντονισμό και την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν την
λειτουργία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Την υπογραφή των διακηρύξεων και περιλήψεων διακηρύξεων καθώς και την υπογραφή των
συμβάσεων των διαγωνισμών όλων των υπηρεσιών του Δήμου, πλην της Διεύθυνσης
Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής.
– Την υπογραφή των εντολών διαχείρισης της πάγιας προκαταβολής, την υπογραφή των πάσης
φύσεως Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης που αφορούν όλες τις εγγεγραμμένες στον
προϋπολογισμό πιστώσεις και των ανακλήσεων αυτών, καθώς και των τεκμηριωμένων αιτημάτων
του διατάκτη.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητας του.
12. ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΓΕΙΑΣ
– Την εκπροσώπηση του Δήμου για θέματα υγείας στα Υπουργεία, στα Νοσοκομεία, τις ΔΥΠΕ, το
ΕΔΔΥΠΠΥ και γενικά τους φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας.
– Την οργάνωση δικτύων παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας. Το
συντονισμό με κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας που δραστηριοποιούνται
στην πόλη μας και την εγγύς περιοχή (Αττικό Νοσοκομείο, Νοσοκομείο Λοιμωδών, Μονάδες ΠΕΔΥ,
Κ.Υ., Κέντρα Ψυχικής Υγείας, Κλινικές, Διαγνωστικά Κέντρα, Ιδιώτες, Γιατροί, κ.λ.π.)
– Την κατάρτιση και υλοποίηση δράσεων προληπτικής ιατρικής και τη συμμετοχή του Δήμου σε
προγράμματα του ΠΟΥ, της Ε.Ε., του Υπουργείου Υγείας που αφορούν την υγεία των πολιτών.
– Τη δημιουργία δικτύων υγείας για ανήμπορους πολίτες, ανασφάλιστους, ανέργους και ηλικιωμένους.
– Την οργάνωση ιατρικών υπηρεσιών στα ΚΕΦΙ και προληπτικών ελέγχων στους Παιδικούς Σταθμούς,
στα Νηπιαγωγεία, τα Δημοτικά Σχολεία, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια.
– Την υλοποίηση συμβάσεων Δήμου με εταιρείες παροχής υπηρεσιών υγείας σε εργαζομένους στον
Δήμο και σε πολίτες της πόλης.
– Την υπογραφή όλων των πράξεων που αφορούν απευθείας αναθέσεις προμηθειών-υπηρεσιών,
(αίτημα για έγκριση δαπάνης, έγκριση της σχετικής μελέτης, πρόσκληση για υποβολή προσφοράς,
απόφαση ανάθεσης, πρόσκληση υπογραφής συμφωνητικού και υπογραφή συμφωνητικού) των
Υπηρεσιών που έχει την εποπτεία τους.
– Θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με τους λοιπούς Αντιδημάρχους.
Οι κ.κ. Τσαλίκης Γεώργιος, Μπέτσης Βασίλειος και Μπεκιάρης Γεώργιος έχουν χρέη άμισθων
Αντιδημάρχων.