Οι συνέργειες, η αποτελεσματικότερη διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου και η
αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων για την μείωση της ταλαιπωρίας των πολιτών και
της ενίσχυσης της ασφάλειάς τους, βρέθηκαν στο επίκεντρο της ημερίδας που
πραγματοποιήθηκε χθες στο Αμφιθέατρο της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και
Ενημέρωσης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόκειται για μια εκδήλωση
που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε συλλογικό επίπεδο, η οποία
διοργανώθηκε με τη συμβολή της Περιφέρειας Αττικής και κατόπιν πρόσκλησης των
συναρμόδιων φορέων. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι εμπλεκόμενων
φορέων, στελέχη της Περιφέρειας Αττικής, υποψήφιοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι, κ.α..
Στο πλαίσιο της ημερίδας πραγματοποιήθηκε η αποτίμηση των παραγόντων που
αυξάνουν την κίνηση στο Λεκανοπέδιο, καθώς και η αναζήτηση ολοκληρωμένων
λύσεων που θα περιορίσουν τις συμφορήσεις στους οδικούς άξονες της Αττικής, σε
ένα ικανοποιητικό βαθμό και στη συνέχεια, θα τεθούν σε τροχιά υλοποίησης.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, ως κεντρικός ομιλητής, κατά την
τοποθέτησή του ανέφερε πως, «η Περιφέρεια, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της,
που είναι η συντήρηση των υποδομών και η βελτίωση της οδικής ασφάλειας, έχει
σημειώσει μια σημαντική πρόοδο καθώς, τα τέσσερα τελευταία χρόνια, έκανε όσα δεν
είχαν γίνει τα προηγούμενα 30 χρόνια».
«Όραμά μας είναι, τα επόμενα χρόνια, η Αττική μας να είναι η πρώτη
Περιφέρεια Υγείας, η πρώτη στην αλληλεγγύη, η πρώτη πράσινη Περιφέρεια
της χώρας και η πρώτη στην οδική ασφάλεια. Παρά την πανδημία και την
ενεργειακή κρίση, εξασφαλίσαμε τους απαραίτητους πόρους και αλλάζουμε
καθημερινά την Αττική.
Είμαστε η πρώτη περιφέρεια στην Ελλάδα, αλλά και η πρώτη Διοίκηση
αντίστοιχα, που ανέδειξε την οδική ασφάλεια ως μείζον θέμα για τη βιώσιμη
κυκλοφορία», τόνισε ο κ. Πατούλης, κάνοντας μια αποτίμηση της κατάστασης
του οδικού δικτύου, πριν και μετά από τις αντίστοιχες παρεμβάσεις. Μεταξύ
άλλων, ο Περιφερειάρχης, αναφέρθηκε στη δημιουργία του Κέντρου Διαχείρισης
Κυκλοφορίας, το οποίο επιφορτίζεται με την αποτίμηση της κατάστασης των δρόμων,
καθώς και τον συντονισμό των έργων συντήρησης, έχοντας σκοπό τη διασφάλιση
της ποιότητας της κυκλοφορίας, με τις μικρότερες δυνατές επιπτώσεις στους χρόνους