Ένα ιδιαίτερο βιωματικό εργαστήριο διαχείρισης άγχους σε μαθητές

Ένα ιδιαίτερο βιωματικό εργαστήριο διαχείρισης άγχους σε μαθητές στο 9 ΓΕΛ Περιστερίου

Οι έφηβοι και οι έφηβες από το 9ο ΓΕΛ Περιστερίου μοιράστηκαν σήμερα, στο πλαίσιο ενός βιωματικού εργαστηρίου για τη διαχείριση του άγχους, στρατηγικές που τους επιτρέπουν να ανασάνουν στην πανδημία άγχους που τους περικυκλώνει.

Η σχολική ψυχολόγος και ο κοινωνικός λειτουργός έδωσαν ερεθίσματα, ξεκίνησαν τον διάλογο και ανέδειξαν τη δύναμη της κοινότητας.

Οι έφηβοι/ες εκτίμησαν την προσπάθειά αυτή και μίλησαν, γέλασαν και συνδέθηκαν έστω και φευγαλέα.

Μίλησαν για τα κουνέλια τους, για τα γυμναστήριά τους και για τα τηλέφωνα στις κολλητές. Μίλησαν για τον ύπνο, τη διατροφή και τη μαγειρική. Όλα αυτά ως κομμάτια μιας δικής τους προσπάθειας, να αντιπαλέψει για λίγο στην άκρη τον επιθετικό ανταγωνισμό της γ΄ λυκείου και τις εκρηκτικές συνέπειές του στον ψυχισμό τους.

Το άγχος ενεγράφη στις κοινωνικές δυνάμεις που το τροφοδοτούν και αναδείχθηκαν οι δυσκολίες του εκπαιδευτικού συστήματος να υπερασπιστεί την ψυχική υγεία των παιδιών.

Τα πράγματα ήταν σίγουρο ότι θα εξελιχθούν καλά αφού η πραγματική "κομπιουτερού" του σχολείου ήταν η μαθήτρια εκείνη που με χαμόγελο συνέδεσε όλο τον τεχνολογικό εξοπλισμό και έκανε τη παρουσίαση εφικτή. Η επιτυχία ήταν δεδομένη αφού την εκδήλωση αγκάλιασε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 9ου Λυκείου Περιστερίου, η διεύθυνση και ο σύλλογος διδασκόντων.

 

Ο Κοινωνικός λειτουργός, Θεοδόσης Γκελτής, ήταν ο ομιλητής στην εκδήλωση